Intr-o perioada economica destul de proasta si intr-un moment in care multe companii aeriene se zbat sa obtina profituri, existe unele companii care fac investitii destul de mari pe care nu multa lume le intelege.

De exemplu, compania British Airways, are de gand sa ofere la imbarcarea fiecarui client un iPad umplut cu 64GB de filme, muzica, seriale si jocuri din divizia de divertisment a companiei.

In plus, informatii despre aeronava, membrii echipajului, instructiuni de siguranta, oferta restaurantului etc, toate vor fi oferite prin intermediul tabletei.

Acest lucru se va intampla numai pentru zborurile business Londra – New York care aniverseaza 2 ani de la lansare. Costul unui astfel de iPad se ridica la 500 lire sterline. Fiecare zbor are 32 de locuri. Sunt doua zboruri zilnice deci asta inseamna 32.000 lire sterline.

Putem presupune totusi ca BA a ajuns la un acord cu Apple pentru aceasta publicitate si primeste tabletele la un pret redus. In orice caz, investitia pare destul de mare in conditiile in care, la bursa, grupul din care face parte nu o duce foarte bine.

British Airways cotata la bursa in ultimii 2 ani.

Sursa: British Airways