credite facebook

Facebook a început să plătească utilizatorii care se uită la anumite reclame pe site-ul său. Aceştia vor primi credite Facebook şi le pot folosi pentru a-şi cumpăra diverse bunuri prin Facebook Deals. Lansat în luna ianuarie a acestui an, Facebook Deals este un serviciu ce permite utilizatorilor să caute oferte şi reduceri prin intermediul telefoanelor mobile (astfel începând competiţia cu faimosul Groupon).

Însă suma de bani primită de la Facebook nu este foarte mare, valoarea unei reclame vizualizate fiind de 1 credit ce echivalează cu 10 cenţi. În principiu, acest tip de reclame pot fi găsite în jocuri. Utilizatorii pot chiar să grabească procesul de vizualizare a reclamei, dând click pe videoclipurile ce apar în sidebar. În urma relaţiei de colaborare cu TrialPay, Facebook foloseşte platforma DealSpot pentru a asocia reclamele cu tranzacţii financiare. Partenerii lui Facebook ce furnizează reclamele sunt Sharethrough, SocialVibe, Epic Media şi SupersonicAds, iar printre dezvoltatorii de jocuri ce participă în acest program se regăsesc CrowdStar, Digital Chocolate şi Zynga.

Începând cu 1 iulie 2011, toate jocurile de pe binecunoscuta reţea de socializare care trebuie plătite vor avea nevoie de credite Facebook, iar acestea trebuie cumpărate cu bani adevăraţi (prin carduri de credit, PayPal sau plăţi telefonice). Oare iubitorii de FarmVille vor fi dispuşi să-şi cumpere o oaie sau un tractoraş din când în când?

Facebook Deals trebuia sa se lanseze si in Romania dar cum Places – care este predecesorul obligatoriu – abia acum se lanseaza cu siguranta vom mai avea de asteptat.