Cei de la Google se pare ca lanseaza o noua interfata pentru Google Adwords. De altfel, aceasta modificare era binevenita deoarece interfata era destul de arhaica.

Asemanator cu schimbarile de interfata suferite si de la alte servicii, multe dintre elemente sunt in ton cu look-ul inceput cu Google+.

Exista spatiere, exista alte noante de culori. Chiar si asa combinatia de verde cu albastru care nu mi se pare reusita persista in continuare. Per total insa, look-ul este mai profesionist si parca un pic mai atragator. Pentru cei ce au lucrat mult cu vechea interfata, nu este necesara o perioada de ajustare deoarece, din cele observate pana acum, nu exista schimbari in pozitionarea elementelor, butoanelor etc.

Aceasta noutate vine dupa ce Microsoft a facut la randul ei schimbari de interfata serviciul pentru webmasteri, schimbari pe care majoritatea le lauda.

Asadar, observam cum toate produsele oferite de Google adopta un design bazat pe aceleasi principii. Este un lucru foarte bun – atata timp cat iti place noul design. Sunt destule persoane care nu au fost multumite de schimbarile aduse in Gmail sau Google Reader. Probabil ca aceste persoane vor fi in continuare nemultumite si de noile schimbari ce vor aparea si in viitor.

In alta ordine de idei, pentru persoanele interesate de campanii pe Google Adwords care vor sa apeleze la profesionisti pentru rezultate cat mai bune, le recomandam firma SiteUp.