Cei de la Google s-au gandit sa ne faca astazi 2 surprize.

Prima dintre ele este una foarte placuta si se refera la informatiile in timp real pe care GA le poate oferi administratorilor de site-uri. Astfel, campaniile social media pot fi monitorizare mult mai bine, eforturile de promovare pot fi targetate in timp si lansare exact cand trebuie si multe alte beneficii.

Google Analytics Real Time va fi disponibil gradual tuturor administratorilor si se va regasi numai in interfata noua. De asemenea, va fi integrat direct in pagina de Home impreuna cu update-ul vizual ce urmeaza sa fie afisat incepand cu saptamana viitoare

A doua surpriza se numeste Google Analytics Premium si este destinata companiilor foarte mari ce au nevoie de: mai multe date, mai multe informatii, mai multa putere de procesare si mai mult suport.

Serviciul se va taxa anual si va fi disponibil in SUA, UK si Canada.

Aceasta mutare este foarte interesanta si nu ne ramane decat sa ne intrebam daca acest model va fi adoptat si pentru alte servicii pe care Google le-a oferit pana acum gratuit. Se pare ca schimbarea de CEO a adus si o schimbare de viziune, compania vrand sa nu mai depinda in totalitate de banii obtinuti din publicitate.

Oare cum se va compara un serviciu platit Google cu un altul premium? Vom vedea curand.