Speakeri: Daniel Gheorghica – Kapsch, Doina Costache – Google Romania Marius Ursache – Grapefruit Daniel Gheorgica – Kapsch

Amenintarile informatice in interiorul companiei : Acces ilegal la date ; Spionaj de date ; interferenta cu datele ; Spam ; Fishing ; Transmiterea parolei unui coleg pentru a actiona in numele nostru, in anumite situatii.

Elemente de securitate: Conceptul CyberSecurity ( ideea de a trimite ceva securizat catre un destinatar din cadrul companiei sau in exterior),NAC – network acces control ; IAM – Identity and access Management ; DLP – Data loss prevention ; Endpoint Security

-o statistica arata ca in 2015 vanzarile de tablete vor depasi vanzarile de PC

-Peste 30% din date de pe tablete nu sunt criptate in momentul acesta,de asemenea multiple atacuri pe mobile prin citirea codurilor.

Kapsch – prezenti de 3 ani, parte dintr-un grup austriac lider mondial in solutii de securitate, Consult-Integrate-Operate.

 

Doina Costache – Google ( discutie libera)

Intrebare: Cum iti gestionezi strategia de marketing pentru a afla ce vrea audienta din banking? Defapt cum se face banking?

Raspuns: Un focus grup se poate face din studierea internetului pentru a afla preferintele romanilor (la modul general) ; ce trend se doreste in banking prin cautarile pe internet, de exemplu cautarile pt credite si terenuri. ideea de previziuni pt viitor in banking.

-A fost prezentat un film cu un reprezentant al ING – film de promovarea al Google AdWords. Landing Page – imbunatatire anuala.

-BCR – click to call ( cautare de pe smartphone, ai un simplu click pt departamentul lor de call-center) Venituri din tranzactii, prin cautare google de ATM in anumite zone.

Marius Ursache – Grapefruit Mobile si Online Banking – aflarea problemelor clientilor prin dialogul cu ei. ( la momentul actual nici o aplicatie nu se ridica la pretentiile clientilor in ceea ce priveste mobile banking ).

Viitorul in Mobile Banking – interfata mai friendly, optiune care imi arata toate tranzactiile facute prin contul respectiv. Banking-ul ar trebui sa fie despre mine, nu despre banca. Dezvoltarea unei aplicatii eficinete, usor de utilizat si cu o interfata cat mai prietenoasa pt a economisi cat mai mult timp , de exemplu o aplicatie actuala , prin care nu aflii mai nimic despre cont iti mananca cel putin 4-5 minute, o aplicatie de viitor pe gustul clientului ar manca maxim 1 minut. O aplicatie care implica si o solutie de securitate.

Autor: Alexandru Tudorica