Bogdan Prajisteanu-Mec Romania

Statistici in Romania:

– LinkedIn- 750.000 de conturi

-Triluliu- 2.000.000 de vizitatori unici zilnic

-Foursquare -46.000 conturi

– Twitter- 50.000 de conturi

-Pintrest- 120.000 de vizitatori unici

-Datorita accelerarii social media consumatorii incep sa vina spre brand, nu doar brandul sa le comunice informatii

– 29% din consumatorii Romania sunt deschisi sa vorbesca cu bradurile, fata de consumatorii europei de vest, care sunt mai inchisi si nu comunica la fel de mult.

 

Mugur Patrascu-iLeo

– brandurile si campaniile lor se schimba, 50% din bugetele de online se duc spre facebook

– brandurile trebuie se metamorfozeaza, de la o autoritate la un prieten pe facebook, de la a transmite un mesaj la participarea in conversatii pe facebook, de la o relatie distanta intre brand si consumatori la o relatie mai apropiata si prietenoasa si trebuie sa aiba abilitatea de a vorbi cu masele de oameni.

-DAR, este brandul cel care se schimba intr-un prieten pe facebook? Nu. Toata aceasta relatie cu o comunitate sta pe o persoana care stie comunicare, branding, social media.

– Facebook-ul nu este o destinatie, este o interfata pentru afaceri, de la community management, ceea ce se face foarte prost acum in Romania, la business development.

 

Dick Buschman- Achtung!

– in social media, brandul nu controleaza informatiile de pe retelele sociale si comunitate care creaza continut

– in social media trebuie sa fi social, brandurile romanesti incearca doar sa vanda pe facebook si sa impinga niste campanii care nu antreneaza comunitatea in nici un fel de activitate.