Orange store, magazin Orange

Orange a finalizat azi un proiect de parteneriat-franciza in care un numar de 171 de magazine au devenit Orange Store. Proiectul se refera la adoptarea modului de partitionare a magazinelor, spatiilor de testare a telefoanelor si serviciilor oferite, si angajati pregatiti in programe speciale. Si totul se termina cu o promotie in care voi, consumatorii puteti castiga cateva televizoare LCD. Dar sa lasam atotputernicul comunicat de presa sa vorbeasca.

” Noul model de business a fost lansat în aprilie 2009 şi a presupus o investiţie totală de peste 4 milioane de euro. Începând cu prima franciză deschisă la Piteşti pe 9 aprilie 2009, sub denumirea de Orange store s-au lansat 171 de magazine în 82 de localităţi din ţară, precum: Baia Mare, Bistriţa, Botoşani, Braşov, Constanţa, Ploieşti, Reşiţa etc. Noul concept de franciză include o zonă interactivă, în care clienţii au posibilitatea să testeze telefoane noi, precum şi serviciile de date mobile prin intermediul laptopurilor conectate permanent la internet sau serviciile de telefonie fixă.

Angajaţii din reţeaua Orange store au aceleaşi premise pentru dezvoltarea profesională ca şi angajaţii companiei Orange. Reţeaua are peste 500 de angajaţi pregătiţi special prin cursuri dedicate. Mai mult decât atât, acum se pot înscrie în Academia de Vânzări, un programul integrat de dezvoltare a angajaţilor Orange şi a partenerilor săi care lucrează direct cu clienţii companiei.

Pentru a monitoriza calitatea serviciilor oferite, fiecare Orange store participă la programul de Mistery Shopping. În plus, în urma unei vizite în magazine, clienţii sunt invitaţi să evalueze experienţa la Orange store.

Odată cu finalizarea programului, Orange anunţă şi o campanie exclusivă în reţeaua Orange store. În perioada 26 noiembrie – 31 decembrie, clienţii care activează pachete de voce sau de date mai mari de 12 euro participă la trageri la sorţi săptămânale şi pot câştiga unul dintre cele 85 de televizoare LCD puse la dispoziţie. “