Orange store, magazin Orange

Se pare ca Orange a luat exemplul Apple si implementeaza un sistem de programari digitale pentru lanturile de magazine Orange Store.

Incepand de ieri noul serviciu este disponibil pe www.orange.ro/programeaza-te . Clienţii selectează magazinul şi data, iar ulterior completează detaliile rezervării: nume, prenume, număr de telefon, adresa de e-mail şi tipul de consultanţă pe care îl doresc. Aceştia vor primi apoi un e-mail şi un SMS pe baza cărora pot confirma programarea în termen de 6 ore.

Timpul standard alocat pentru o vizită este de 30 de minute, dar un consultant dedicat va sta la dispoziţia clientului oricât este nevoie.

In schimb exista un “catch”, o smecherie oarecum tipica noua ca romani in toata aceasta afacere. Spre deosebire de Apple, dupa data de 31 mai clientii Orange care vor sa faca o astfel de programare au de platit: 2 euro. Evident cei care platesc si fac rezervare vor avea prioritate in fata celor care aleg sa nu plateasca si sa vina “pe neasteptate”.

Miscare ni se pare intr-un fel josnica. Scopul ei se apropie mai mult de ” hai sa mai tragem o teapa” decat de fluidizarea traficului de clienti si ajutorarea acestora.