Am tot mentionat despre Photovine pe parcursul aparitiei sale, intai private apoi publice. Acum cateva zile aceasta aplicatie pentru iOS s-a lansat complet si poate fi descarcata din AppStore-ul american. Iata in continuare cateva ganduri dupa ce am avut sansa sa o testam ultimele zile.

Ideea din spatele Photovine este una foarte buna: Utilizatorii muncesc impreuna pentru a crea galerii cu teme comune, fiecare isi impartaseste propria poza cu acea tema, creaza subiecte noi, si tine legatura cu prietenii.   Aceasta este premiza cel putin. Un minus destul de mare cel putin pentru noi este ca aplicatia exista doar pe US Appstore,  deci daca ai cont iTunes de Romania, nu vei gasi aplicatia.

Problema cu aceasta aplicatie este ca a venit putin cam tarziu si ofera prea putin sa justifice aceasta intarziere. Detinatorii de iPhone s-au bucurat de servicii precum Instagram, care au ajuns la cateva milioane de ultilizatori activi. Lipsa de integrare este alta problema, ne-am imagina ca acest serviciu ar putea fi integrat bine cu Google+, sa iti poti vedea pozele acolo, poate prietenii din Photovine sa existe intr-un circle automat si alte asemenea feature-uri. Din pacate, cel putin momentan nu exista nimic de acest gen.

Aplicatia in sine isi face treaba destul de bine, desi se simte absenta efectelor. Nu degeaba sunt foarte populare programele pentru efecte pe telefoane si o mica optiune de editare si aici nu ar strica.

Photovine printscreen 1Photovine printscreen 2Photovine printscreen 3

Alta problema este exclusivitatea pe iPhone respectiv iOS. Asadar, ca sa impartasesti pozele cu prieteni tai  si sa faca ei acelasi lucru la randul lor, ar trebui sa aibe si ei tot iPhone, ceea ce e putin ciudat considerand ca aplicatia vine din directia gigantului din spatele telefoanelor Android. Desi pe acest domeniu zvonul este ca o versiune Android va aparea cat de curand.

In concluzie, Photovine este o aplicatie haioasa pentru photo browsing si sharing, este o idee foarte buna cu mult potential. In momentul de fata Photovine nu satisface partea sociala (cel putin din experienta noastra) pentru ca este accesibila unui segment mult prea mic dar acest lucru se poate schimba cu timpul intr-un mod considerabil in functie de succesul ei in viitor. De notat aici este ca majoritatea utilizatorilor s-au declarat foarte multumiti si incep sa plece de pe serviciile concurentei.