Începând de ieri circulă pe Youtube un spot publicitar care lovește  în fanii avizi de produsele “Măr” cu o ironie senină, aproape inocentă.

În clip, aceștia așteaptă cuminți la coada lansării noului 4S și își pasează întrebări de genul “Dacă arată la fel, cum va ști lumea că mi-am făcut upgrade?”(n.r. – 4S-ul este aproape identic cu iPhone 4). Însă privirile le sunt atrase de trecători, posesori ai noului Galaxy SII, un device cu ecran mult mai mare și capacități 4G. Brusc, interesul față de iPhone scade și tentația altei firme devine reală, însă fanii sunt fani până la sfârșit, și, cu sufletele greoaie, își continuă exodul de numai 9 ore până la ușa magazinului. Snobismul atinge limite nemăsurate când unul dintre ei vociferează, plin de siguranță de sine: “Eu nu pot să-mi iau un Samsung, eu sunt creativ”. Amărăciunea de pe fața fanilor Apple la vederea dimensiunii display-ului de pe Galaxy este magică.