Portal 2 este un joc genial. Acum cativa ani cand am terminat Portal 1, Wikipedia era plina de informatii despre joc, personaje si concepte. Ceea ce mi-a atras atentia atunci, si acum in aplicatia Portal 2-Final Hours, a fost acest concept de “portal” care a fost preluat de la un grup de studenti pasionati de jocuri.

Dave Kircker, Garret Rickey si Jeep Barnet au infiintat micul studio de jocuri Nuclear Monkey Software, pe cand erau la Digipen Institute of  Technology (printre primele facultati unde poti invata sa faci jocuri). Pentru targul anual de job-uri s-au gandit sa faca un joc pentru a atrage atentia angajatorilor, asa ca au creat, in aprilie 2005, Narbacular Drop.

Narbacular Drop este povestea printesei No-Knees (fara genunchi-porecla atribuita deoarece nu poate sa sara) care poate sa deschida 2 portaluri, doar privind la acei pereti. Jocul este de tip puzzle si trebuie sa iti dai seama cum sa iesi din acea camera folosind portaluri.

Un angajat de la Valve, a venit la targul de joburi,  a testat jocul dupa care i-a invitat pe developeri la sediu si apoi i-a angajat. Propunand ca acest concept de “portaluri” sa fie implementat in engine-ul Source, jocul Portal 1 a luat forma. 2 ani mai tarziu, in 2007, Portal 1 a fost lansat in The Orange Box si a castigat 30 de premii “Jocul anului”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Revenind la Narbecular Drob, l-am jucat, ne-a placut si vi-l recomandam. Jocul este foarte scurt dar va veti face o idee asupra originilor developmentului si asemanarilor cu Portal 1 si 2.  Gaming placut si astept parerile voastre.

 

 

 

 

 

 

 

 

[Portalul albastru si cel portocaliu din Narbacular Drop]

 

Jocul il puteti descarca de aici. Episodul 2 al articolului de fata, vine cu un nou joc ce sta la baza gameplay-ului din Portal 2, asa ca nu-l ratati.