Internet and Mobile World 2012: The social media road map

Scris de Dragos Hoholea, September 20, 2012
Categorie: Evenimente | Nici un comentariu
Bogdan Prajisteanu-Mec Romania
Statistici in Romania:
– LinkedIn- 750.000 de conturi
-Triluliu- 2.000.000 de vizitatori unici zilnic
-Foursquare -46.000 conturi
– Twitter- 50.000 de conturi
-Pintrest- 120.000 de vizitatori unici
-Datorita accelerarii social media consumatorii incep sa vina spre brand, nu doar brandul sa le comunice informatii
– 29% din consumatorii Romania sunt deschisi sa vorbesca cu bradurile, fata de consumatorii europei de vest, care sunt mai inchisi si nu comunica la fel de mult.
Mugur Patrascu-iLeo
– brandurile si campaniile lor se schimba, 50% din bugetele de online se duc spre facebook
– brandurile trebuie se metamorfozeaza, de la o autoritate la un prieten pe facebook, de la a transmite un mesaj la participarea in conversatii pe facebook, de la o relatie distanta intre brand si consumatori la o relatie mai apropiata si prietenoasa si trebuie sa aiba abilitatea de a vorbi cu masele de oameni.
-DAR, este brandul cel care se schimba intr-un prieten pe facebook? Nu. Toata aceasta relatie cu o comunitate sta pe o persoana care stie comunicare, branding, social media.
– Facebook-ul nu este o destinatie, este o interfata pentru afaceri, de la community management, ceea ce se face foarte prost acum in Romania, la business development.
Dick Buschman- Achtung!
– in social media, brandul nu controleaza informatiile de pe retelele sociale si comunitate care creaza continut
– in social media trebuie sa fi social, brandurile romanesti incearca doar sa vanda pe facebook si sa impinga niste campanii care nu antreneaza comunitatea in nici un fel de activitate.
Ne poti gasi pe: